Saturday, July 26, 2008

bad habit+sedikit sakit..hahhaa

last nite i cannot sleep la...hahha...tapi tu sebenarnye da jadi kebiasaan da tuh...habit yang sungguh tak baik tuk kesihatan...selalunyer balik バイトーbaito(partime) aku biasenye akan melihat2 dulu apakah berite di internet then siap2 nak tdo cik safwan akan cal...itu ler rutin harian kami ,berkomunikasi seblm tdo dr mlm sampai pagi through ym.bila cik safwan nak g skola esok paginye baru off.... tapi semalam terlebey telan cafien agaknyer time baito menyebabkan aku tak ngantuk langsung...tggu2 cik safwan rupernye beliau suda tido..huhu..sian gak dier ari2 tggu aku blk keje,pastu tido lambat,da la sok pepagi nak g skola..tapi tu dikaterkan 彼氏ーkareshi(boyfriend) yang mithali..hak2..


then, tggu aa subuh sambil bace2 berite, tye kaba kenkawan sket2....da subuh kol 3pagi tuh still tak ngantuk gak....rajenkan diri wat kire2 plak...sebabkan arini dapat gaji n skoler baru msk semalam..igt nak bayorla seme bil2 yang tertunggak ...karang ader yang duduk dalam gelap ...hahahha...pastu tgk jer kat luar tingkap tu..matahari da naik...yabei!! sblm tuh msg gak cik safwan kot2 la dier terbangun..tapi da tau da..tak kan bgn punyer..huhuhu...last2 aku bentang futon kat bawah sebab bilik da stat mensauna kan dirinye...tak tahan nyer pasal dok kat bawah la..harap2 dapat tido..kol 4 still mater terkebil2..
last2 bukak citer hindustan..wakakka..giler melayan hindustan tu kat 3 jam..kat kol 7 baru la mater sayu jer nak tutup..tu pon segan2 agi nak tutup tu...msg aa cik safwan sekali agi tapi kol 6 pagi mesia..saper la makhluk yang nak bgn subuh seawal itu..last2..time2 aku dgr sayup2 jer 携帯ーkeitai(enset) aku berbunyik, aku da selamat ke alam mimpi da..hahha...baru bgn rupernyer cik safwan ku sayang..huhu... jangan tiru tabiat ini dirumah anda...hahha..bley sakit doh...tak sihat2... kesimpulan citer tadi tido la berpada2..hehe da~~-sHy_aiN-

p/s: thanks for the keychain dear....terpakse la menyusahkan...hehe..keychain ni nak kasik kat kawan2 tempat baito coz nak benti da tak lamer lagi...sajer je nak menjambu..hak2

No comments: