Thursday, July 24, 2008

bunch of love...

ohayou.....baru bgn..hahah..now 1230 tghari., da masuk zohor pon...mmg macam cik safwan cakap, aku mmg bgn lewat setiap ari except kalau ader mender nak wat...1230 tu standard aa tuk org yang bekerja tgh malam kan..aku wat partime dgn gilernyer sejap 8 bulan dulu...sekolah tak bz sangat so dok umh pon busan je..hehe..bln depan stop aa coz nak balik mesia..yeayyy...

urmm..sebab baru bgn kan..idea nak tulis tu tak datang pon..buhsan gak citer wat per ari2..hahha..dengan berkat kebuhsanan itu aku pon teringat aa maser muler2 aku datang ke bumi jepun ni...da 3 tahun setengah yang lepas...hahha..maser tu muler2 kapel la katerkan..sian gak kat cik safwan coz kene tggl..tu aa org soh apply jepon gak takmau..(citer tipu) hak2..
1st time dtg cini aku muler cari sumber camner la nak trus keep in touch..mule2 mmg sangat susah la jugak..daripada email kat com library skola, pastu surat menyurat, pastu baru aku dapat keitai(enset)-bil keitai setiap bulan yang agak menakutkan jugak, pastu baru bli com n ley ym n webcam....berkat susah payah tu aa aku raser kitorg sentiase menghargai tiap maser bersame..(iye ke? jumper pon baru 2 kali dalam 3 tahun):D....urm.. cukup aa melalut...malu la citer lebey2..hak2... okeh aa... next time lak sambung...wakaakaka.. -SHy_aiN-

No comments: