Friday, August 15, 2008

keRja Laa!!! part 2

part2.hehe..ok..kat maner ye kiter..urm...preasure tyme nak g interview tu tuhan je la tahu...sebab most of interview in english..n ader yang japanese..so nak taknk kene prepare camner nak jawab dalam due2 bahase..dgn english yang tak seberabe ni..wat la jishuu (homework) sket2..tapi tak series langsung..bayang aa..sok nak interview..da sampai kat tokyo pon dok menulis resume lagi..huhu..resume kononnye nak wat sebln awai..tapi cet..memang tak wat... tu tak masuk bab praktis cakp omputih agi...tapi thanks kat cik safwan...sabo je dier melayan..siap tolong berlakon jadik interviewer aku lagi sebab nak praktis speaking....huhu..tapi last2 main2 gak...

mmg tak wat preparation ngat pon..seme last minit..tapi yang excited nyer nak jumper kenkawan..ramai yang turun ke tokyo dari seluruh universiti kat jepun ni..ader yang dalam tempoh 4 tahun tu sejak datang jepun tak penah jumpe2..tu yang cam org gile bile jumper..kepoh la sesorg..cam dtg tokyo semate2 nak gathering lak jadiknyer..tido lambat beborak2 tak sedo diri sok tu nak g interview... ok stop pasai jumpe2 kawan..sambung pasal keje lak...
hapal jangan tak hapal...aktibiti sebelum bergerak ke walkin interview...muke hepi je semua...release tensen...hahhaa


ni kire 1st time aku interview keje...pastu bayang la org2 yang aku borak2 giler2 semalam tu ,kenkawan aku @org2 yang aku kenal itulah menjadi rival tyme interview tuk arini...so takde hard feelin sgt la..cam pekse oral je raser..da semlm berlatih same2..wat resume sesame..arini interview lak sesame...satu keadaan yang tak mgkin jadi la kalau aku interview keje kat mesia..mmg raser sgt manis je pengalaman tu...kitorg seme nyer 1st tyme interview.. mmg pakai bantai sedap ati jer aku cakp..hahha..tapi biler da interview mmg tak raser preasure sgt...raser cam fun jer...just lemah sgt sebab lapo...dari kol 10pg sampai kol 5ptg kitorg kat hall tu round2 booth n then g walkin interview..yang tak sempat sambung lagi sok nyer..penat otak...series..
pepe pon seme da lepas...alhamdullilah...yoish..tahun depan shushoku gambarouzeee!!!!

jalan manakah yang harus ku pilih...huhu...

-Shy_AiN-

No comments: