Monday, August 11, 2008

nak balik....!!!

da bape ari da tak post..tak tau mender nak tulis..memandangkan aku da natsu yasumi (summer break) hampir 3 minggu, cam mati kutu tiap2 ari wat mender same jerk..dalam 2 minggu ni aku tak wat baito(partime) sangat so rutin harian aku bgn lambat,petang2 kuar jalan g makn( sebab mls masak), shopin2 gosip2..mlam layan movie..pastu bergayut ngan cik safwan n then tido..camtu la kire nye hampir tiap ari..kadang2 ade la berubah sket..hahha..tapi bgn kol 12 tu da cam wajib jer.. sok cik safwan da nak g jerantut baper ari..lagi la mati kutu aku ..huhu..ni membuatkan tak sabo nak blk..lagi sebulan...lambatnyerrrr...takde mender lain nak citer..citer menu aku mkn tghari tadi la..actually ptg..kire breakfast ngan lunch da takde da dalam kamus idup..trus dinner jer...haha..

anda suke sushi...?saye sgt sukeee..rasernye selang semggu aku g makan..maser tahun satu dulu mmg takley makn mender mentah..cam geli giler dalam tekak..sekarang tak sampai 10minit pinggan da 5-6 tingkat..haha..tapi tarap tu je la..aku selalu mkn mmg tak penah lebey 10 plate pun..perut kecik la kater kan:p.. ni la menu dinner aku arini..

alhamdullilah..kenyang...sushi feveret=ika(squid) ngan unagi(belut) ..kat mesia tak jumper kot yg best..kalau ader tak fresh..penah g sekali jer sushi king tapi makn satu plate pastu bla..bapak tak sedap..huhu..so mkn la byk2 sementara mase masih ade di sini..huhu.. atas adalah gamba hiasan..bukan aku yer yg mkn byk2 tuh..percaya laa..

-sHy_AiN-

No comments: