Saturday, August 2, 2008

spek saye..

aku jenis yang tak penah ley lamer ngan satu spek..hahah...stat dari zaman darjah enam , aku raser setiap tahun aku tukar spek baru..pasal power naek satu hal..tapi pasal tak reti nak jage..alohai..mak aku pon tensen haha... perkara bese la kalau tak jumpe carik spek kat umah tu sebab suker letak merate2,pastu upah adik2 aku carikkan..saper dapat carik dapat 2 hengget..hak2..then,zaman nak msk u ayah aku mmg soh wat spare supaya tak nyusah kan org kalau ilang ker terpatah ker or terpijak sindri..begitu jue la sebelum g jepun sebab risau aku takde sesaper nk tolon kalau spek ilang ..huhu..... moral of the story..tayah pakai spek la cik ain oi..
tapi.... aku suke tgk cik safwan pakai spek..sbb nampk cam tomei..wakakka..:p





ingat nak amik yang ni..sebab mesti tak ilang punyer..hak2..tapi tak jadik sebab tokei kedai ckp tuk display ajerk..
the latest spek..baru g amik arini..kembali ke zaman ader frem...spek2 fremless da tak sudi nak bertuankan aku coz asyik kene penyek..:P

-ShY_aiN-

No comments: