Monday, August 4, 2008

new posting in community medicine

hari ini bermulenye posting baru tuk year 4 medic iium.hari ini mendung dan esok masih tidak ku tahu sama ada langit bakal cerah atau pun ribut akan melanda(xtau nasib posting ni cmane).

gambo perhiasan ini diambil dihadapan umah aku sebelum ribut melanda

aku stat ngan posting community medicine.agak penat gak.arini je clas stat kol 8 pagi n abis kol 7.30mlm..ini gara2 seorang lecturer foreigner awalkn lecture sbb nak kene balik ke negara asalnye mlm ni.seperti namenye posting ini akan melibatkn pelajar2 ngan masyarakat sekeliling.byk kene pg jln2 r.sok pg2 bute nak kene g pejabat kesihatan daerah kuantan.patut da kene tdo da ni..tp nak post kat blog ni dulu..mg dpn seminggu aku akan merantau ke jerantut n memudiki sungai ulu tembeling.pg kawasan pedalaman jugak r.pastu byk lg r tpt2 nak kene visit.xtgk lg jadual die..nasib baik time2 bulan pose xde pegi jauh2.hehe...dekat2 kuantan je kot.

o..skrg ni aku buat part time jual baju.tp aku promote baju kat org je.tlg mak aku wat bisness sket...murah2 je baju.lawa2 gak.kat bwh tu contoh bj.baju melayu pun ade tp xde kat umah sbb dah bwk ke hostel nak tunjuk ke org...sape berminat ble r kontek.buat baju raye.haha..

-sAfWaN-

No comments: