Monday, November 17, 2008

eat n hanging out...aktibiti dikala bosan...

salam...semalam igt nk pos blog ..tapi tetibe pening yg amat so tak larat...kali ni nk citer aktiviti aku malam minggu..selalunyer malam sabtu mmg ader aktiviti la..makan lua reramai ker,masak reramai ker sebab mmg bosan.dulu selalu kalau mlm sabtu jer mmg derang2 ni kuaq main boling..tapi sekarang aku da malas nk men n dalam proses penjimatan bek wat aktibiti kt umh udah..lagi fun kekadang...

mggu lepas kami beramai2 menganjurkan nabe party-pottery party kat umh kohai -junior aku..(selalu nyer org jepun wat mender ni tyme sejuk2...mkn ramai2 dalam pot yg tgh msk)...tu ler keje makan2..hehe..

mari men masak2...lapaq2..main2 jer derang ni...haha..

ni nabe perase kimchi..sedap doh walaupon rupernyer cm tomyam jer..

pastu semalam aku kuar pegi mencari present untuk kakak nyer cik safwan yg akan mengakhiri zaman bujangnyer mggu ni..congrats for ur wedding...tp tak jumper yg berkenan...bkn senang doh nk carik present nih..hehe..sblm shopin tuh aku g mkn buffet kt stamina taro ngan kohai2..ader org kayer baru nk belanja..aper lg belasah ajer..

kat sini pon ley men masak2 gak..ala2 barbeque tp seafood ajer ler yg ley mkn pon...berlakon2 jgn tak berlakon...hehehe

desert ler plak...hehe

kenyang dan membuat pembaziran disitu..hehe..ok pas nih g shopin lak..

atlast tak jumper gak present ari smlm..sebab balik nak pegi main badminton so bajet nk crk lam internet jer blk umh tuh..carik2 sampi penin kepale aku mlm semlm tp cm lambat jer nak pos sampai mesia kalau bli kat tenet..pkpk.. ptg tadi pas blk skola g kuar lg sekali n akhirnye jumper gak yg berkenan....hope u like it sister..hehe..ok la nak out..kawan ajak makn..to bi continue..^_^

-sHy_Ain-

p/s:tolong pas kat kakak wan ek nanti n kem salam kat die..

1 comment:

sAfWaN (coax) n sHy_aiN said...

ok wak.saye br je blk dari A&E.penat sgt2...ingat nak tdo je ni