Saturday, November 8, 2008

raye saye dan raye awak....^_^

salam...urm..pk nyer pk punyer pk per la topik nk citer untuk resfresh blk blog ni..hehe..tgk title nyer pon cm pelek..sebenarnyer nk citer blk pasal perasaan aku blk beraye arituh di mesia pas 3 tahun berayer kt bumi Toyama ni...

dalam flight..buhsan sambil layan citer Hati Malaya:1957(boley tak..semangat melayu siyot)..sekali tetibe tgh perjalanan ader taufan ler plak..cuak2..1st tyme blk sorg n tgh pose..so takbley nak order2 ler..

1st sekali mestila excited giler..janggal pon ader...penat?(ader gak aa sbb nk pk nk kene bg present per kt anak2 buah n rakan2)..konon la berlagak cm tak blk 10 tahun..haha..yela..rayer kan..jumper famili dan si dia..perasaan campur2...nk jumper kawan2 nanti..yang kebykan tak jumper pas fly..
and paling byk pk camner nk act sebagai 'kami' yang br 1st tyme sambut rayer same2..hak2..lemah2..tapi excited..tulah perasaan nyer..kalau cik safwan per dier raser erk? urm..tue kene ty dier..

majlis berbuke puase class bestari98~00..raser2 ni la antare event yg plg happening tyme aku blk aritu..

mls la nak tulis byk2 tapi yang penting seme yg happy2 aje..puase dan rayer kat mesia mmg tak dapat dibanding ngan puase dan rayer kt tempt lain..cuti yg paling kejap aku blk takat ni..tapi takper tahun depan insyallah aku takde blk2 dah duduk trus kt mesia nun..hehe..










Gambar kontroversi takley view besar2..kecik2 udah yer...

so as conclusion citer aku yg tatau per dier motif nyer ini aku raser cuti kali adalah saat paling best..sebab per? urm..susah la nk citer camner...kalau rase br tau kot...tapi seriously wat aku appreciate setiap mase bersame..(malunyer)

-sHy_AiN-

No comments: