Wednesday, November 19, 2008

今年の初雪だ!!!( first snow)

Toyama da turun yuki-snow....!!! patut la semalam sejuk gile,hujan lak tak henti2..tahun ni sangat pelik dan ajaib..yuki turun awal sebulan dr thn2 sebelumnye..aku dapat rase yang tahun ni winter akan lebey panjang..huhuhu...

pagi ni aku sangat geram..aku patutnyer baito-partime harini..ngan kesemangatan bgn pagi..siap2, dengan meredah hujan aku ke tempat tunggu van untuk ke baito...alik2 pakcik van tuh ley tggl aku...aku da dtg awal pon..anis ckp pakcik tu bajet aku drive sindri..siyot ayam tol aa... da la pagi tadi ujan lebat,mizore(ujan cmpuq ais), nek beskal, bawe payung pun kepale jer yang tercover...bj,suar ,kasut seme basah, alik2 kene tggl lak...adesss...pas bertenang 5minit kat tempat tggu van itu, aku gagahkan gak nk balik meredah ujan..sejuknyer tuhan je la tahu..isk2..

gambar luar umah..baru pas ujan....pastu ujan balik..
malam tadi ade nomikai-party ngan budak2 kenkyu-lab.. dalam kol 6 sampai kol 9 camtu aa...ujan lebat tak hengat..sejuk..seb baik kawan aku datang jemput...da sejuk tangan nak menaip ni..layan gambo je ler...

bersama budak2 kenkyu dan Fuji sensei..
ni la lecturer aku yang sangat baik... harini dier belanje.. sensei kochisosamadeshita!!














balik2 g lepak umah nana sat..alik2 yuki turun da...


toyama at 12am..lengang jer jalan...nanka sabishii na..

art of yuki...hak2..takde korje...

-Shy_Ain-

No comments: